Маркетингові дослідження
Фахівці ДП «НДІБВ» пропонують широкий спектр маркетингових досліджень з використанням як кабінетних, так і польових методів:
- Визначення товарних меж ринку.
- Оцінка еластичності попиту (цінової, перехресної, за доходами).
- Дослідження поведінки споживачів, їх вподобань, лояльності до різних товарів і торговельних марок, інтенсивності та стабільності поживання товару методами опитування, експерименту.
- Дослідження ринкової поведінки конкурентів, їх переваг та недоліків.
- Визначення перспектив розвитку галузі за допомогою фундаментального та технічного аналізу.
- Сегментування ринку та позиціонування фірми на обраному сегменті у системі координат «ціна-якість».
- Аналіз та прогнозування життєвого циклу товару (галузі) тощо.
При проведенні вказаних досліджень ДП «НДІБВ» гарантує Вам збереження комерційної таємниці та використання найбільш достовірних джерел вторинної інформації та найсучасніших методів первинних досліджень.
Для замовлення цієї послуги Ви можете зателефонувати у відділ роботи з замовниками за телефонами:
(067) 2170045;
(099) 1376337.
E-mail: ndibv_kontakt@ukr.net
Або скористайтесь даною контактною формою:
Будемо раді з Вами співробітничати!